simsprince

Alla inlägg under april 2014

Av Esther aka simsprince - 7 april 2014 18:00

Har gjort någon spa-liknande tomt... well, här är resultatet;

                                             

Av Esther aka simsprince - 7 april 2014 03:00

t                                  

Av Esther aka simsprince - 6 april 2014 15:06

Jag har gjort en stad... fast på en tomt! Resultat;

                             

 

Ser ut som en teaterscen... hm

 

I alla fall så ser ni en mur vid stadens ände, och ett vakttorn. Vakterna vakar över staden och muren - som ingen är tillåten att passera.

Det finns ett stort trapphus med många lägenheter, en parkering utanför, ett kafé, en fontän, en motorväg... ye

Av Esther aka simsprince - 5 april 2014 17:00



Fortfarande lika skräckinjagande? ;)

     

Av Esther aka simsprince - 5 april 2014 16:45

Tur att dödsfall på The Sims inte är lika tragiska som på riktigt! :[

 

             

Av Esther aka simsprince - 5 april 2014 14:26

Har gjort en sim - en sötare verision av mig!! Mitt ansikte ser ut som en melon och jag är lite tjockare men hmm ://


Vardagsklädsel

   

 

Formella klädsel

   

 

Sovkläder

   

 

Träningskläder

 

 

Badkläder

     

 

 

 

Ok, jag har lockigare hår men alla hår jag hittar e typ vågiga eller platta så aa

och så e jag fulare kom ihåg det



Buggar:

   

hahahahahah

Av Esther aka simsprince - 4 april 2014 23:30

Efter att Angelique lämnat mitt hem så gick jag till parken. Först kom jag på G med Jamie Jolina;

 
Men sen så var hon tvungen att jobba. :( :( :(



Så då gick jag till Esther Ros!

 



.... men hon började laga mat och jag tröttnade på att spela Sims så eh, jag minimerade det och gjorde annat i stället.


Dock har mitt Sims hållt hela dan och min dator är kall!!! Firar!!!

Av Esther aka simsprince - 4 april 2014 23:00




Flirtar med Angelique.

 


Jag friar. Självklart vill hon sparas i min kollektion.

 


Dumpad!

 

Presentation


Mitt namn är Esther och jag skriver lite om vad jag gör på Sims och lägger ut lite bilder. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Simmar av dig!
 Nerladdningstips!
 Tomter av dig!
 Foton!
 Challenges!
 Noveller!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards