simsprince

Direktlänk till inlägg 26 juli 2015

Min första familj i ts3

Av Esther aka simsprince - 26 juli 2015 09:58

Efter att min dator har blivit lagat, och jag kunde installera alla sims-spel (som jag har tillgång till) så skapade jag denna (ganska sterotypiska) familj (som jag knappt har spelat någonting på):


 


Namn: Miya Black
Yrke: Diskplockare
Egenskaper: Familjeorienterad, kockbegåvning, god, prydlig, älskar naturen

Övrigt: Hennes passion är att laga mat och ta hand om andra. Hon är omtänksam och prioriterar
sina tre döttrars och sin mans behov och känslor. 
Just nu är hon gravid med sitt fjärde barn!


 

Namn: Neil Black
Yrke:  Skrivbordsryttare (poliskåren)
Egenskaper: Ambitiös, atletisk, elak, festprisse, modig

Övrigt: Har varit otrogen några gånger, Woohoo!:at med en annan kvinna en gång.


 

Namn: Vendela Black
Jobb: Att vara gymnasieelev är tröttsamt nog!
Egenskaper: Diva, flörtig, festprisse, social dagslända

Övrigt: Är med i skolans teaterförening. Ogillar Esmeralda mest (en riktig tråkmåns, ugh) och
gillar Amelia mest i familjen.


 

Namn: Amelia Black

Jobb: Gravgrävare. Att spendera kvällarna på kyrkogården och gräva ner lik är COOLT.

Egenskaper: Avantgardist, diciplinerad, konstnärlig, våghals

Övrigt: På fritiden spelar hon elgitarr, umgås med sina rebelliska vänner (och sina mindre rebelliska systrar)

och uttrycker sig med blyertspenna och målarfärg.


 

Namn: Esmeralda Black

Jobb: Att vara en MVG-elev är ett tufft jobb, men att hjälpa

till med försörjningen av familjen är också viktigt... ändå har
Essie inget jobb för tillfället.

Egenskaper: Bokmal, fegis, geni, vänlig

Övrigt: Skriver artiklar i skoltidningen. Drömmer om att

bli författare eller journalist i äldre dar.

Gillar mamma mest i familjen. 




foton på denna familj:

 bugg lol

         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Esther aka simsprince - 6 augusti 2015 11:34

  Stor rymdsten värd 1300!    Kampsport!  

Av Esther aka simsprince - 6 augusti 2015 11:31

   

Av Esther aka simsprince - 6 augusti 2015 11:28

                           

Av Esther aka simsprince - 6 augusti 2015 11:26

          buggar:     

Av Esther aka simsprince - 6 augusti 2015 11:17

  Jag tänkte fota när mamman (Miya) och dottern (Esmeralda) i de liknande utstyrslarna kramades, men råkade klicka påkärleksfull kram - vilket ledde till att Miya Black fick ryktet som otrogen.   Vilket ledde till att hennes man, Neil Black kände...

Presentation


Mitt namn är Esther och jag skriver lite om vad jag gör på Sims och lägger ut lite bilder. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Simmar av dig!
 Nerladdningstips!
 Tomter av dig!
 Foton!
 Challenges!
 Noveller!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards