simsprince

Alla inlägg under november 2014

Av Esther aka simsprince - 12 november 2014 18:53

Ja, jag hade tänkt att jag skulle försöka att börja med bloggen igen. Jag suger på att blogga, men någonstans vill jag samla mina skapelser så en blogg är väl lika bra!


Mitt spel fungerar dock inte = jag kan inte installera package-filer och jag kan inte uppdatera spelet. EA rådade/rådde?? mig till att uppdatera det ändå, så just nu får jag inte igång mitt sims :((
Får hoppas att det går att fixa, orkar inte göra Perfect Genetics för tredje gången. Var på generation 3 nu, dessutooom, det tar ju en tid att komma dit om man inte spelar så ofta.


Ugh, jaja, jag får hoppas att EA eller SIBA vet hur man fixar dettaaa :(


hugs esther;**

Presentation


Mitt namn är Esther och jag skriver lite om vad jag gör på Sims och lägger ut lite bilder. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Simmar av dig!
 Nerladdningstips!
 Tomter av dig!
 Foton!
 Challenges!
 Noveller!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards