simsprince

Alla inlägg under juni 2014

Av Esther aka simsprince - 20 juni 2014 00:15

         

Av Esther aka simsprince - 19 juni 2014 00:31













Vad gör en när en har tråkigt?
American Apparel reklamer förstås =DD

Nej men
detta är då reklamer inspirerade av american apparel
gulligt va
    

Av Esther aka simsprince - 15 juni 2014 00:15

             



tog fler bilder men de kanske är för olämpliga =)))

Av Esther aka simsprince - 14 juni 2014 18:00

http://shockshame.tumblr.com/


det finns jättefina simmar här, önskar att jag kunde ladda ner dem :(((

Av Esther aka simsprince - 14 juni 2014 01:00

                         


Buggar:

   

Av Esther aka simsprince - 13 juni 2014 04:00

 

Detta var min första sim, Eloise Thorn. På första försöket fick hon en son med rosa ögon och rosa hår.


 
Här är han. Han har skapat tre barn, ingen har varit perfekt. Nu har han sin tredje kvinna, och vi får hoppas på det bästa!


 

Här är hans andra fru tillsammans med hans andra barn.


Jag började först fota vid hans andra fru. Förut var han gift med Yee-Yee Rainbow, som hade gult hår, gul hy och gula ögon. Han är nu gift med Yee-Yee's rosa syster.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



   

Sonen och mamman försöker bli vänner, misslyckat försök. Båda blir uttråkade vad de än pratar om.


   

Hemma tar Eliana hand om lilla Natasha. Natasha försöker lära sig att gå.


 

          


Sedan sover alla. (hjälp vad många bilder jag har tagit på när de sover -_-)


 

Natasha fyller år!

 

Natasha är ett geni. Hon förbättrar färdigheten genom att spela schack med Molgan.


     

Eliana Thorn föder en pojke med svart hår och grå ögon. Tråkigt, tycker Lucifer, och kastar ut Eliana på gatan. Till Lucifer's besvikelse tar hon med Natasha.


   

Men Eloise är lycklig! Förlovad med Angelica Langö.


Presentation


Mitt namn är Esther och jag skriver lite om vad jag gör på Sims och lägger ut lite bilder. :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad vill ni ha på bloggen?
 Simmar av dig!
 Nerladdningstips!
 Tomter av dig!
 Foton!
 Challenges!
 Noveller!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards